Od marca 2014 roku agencja Havas PR Warsaw jest odpowiedzialna za kompleksową koordynację programu edukacyjnego „Mistrzowie Kodowania”, którego inicjatorem jest Samsung Electronics Polska. Projekt jest realizowany we współpracy z Centrum Edukacji Obywatelskiej, Ośrodkiem Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie oraz Stowarzyszeniem „Rodzice w Edukacji”. Agencja współtworzyła i realizowała pilotażową edycję programu, a decyzja o przedłużeniu współpracy została podjęta po wygranym przez Havas PR przetargu.
W ramach powierzonych zadań agencja Havas PR Warsaw jest odpowiedzialna za wszechstronne działania związane z realizacją projektu w 2014 roku, w tym za przygotowanie strategii, wybór partnerów i pozyskanie patronów, organizację szkoleń dla nauczycieli i relacje ze szkołami w całej Polsce oraz działania komunikacyjne promujące program. Projekt „Mistrzowie Kodowania” został objęty patronatem honorowym Pierwszej Damy, a także Ministerstwa Edukacji Narodowej, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji oraz Ministerstwa Gospodarki.
„Mistrzowie Kodowania” to flagowy program Samsung Electronics Polska w obszarze CSV (Creating Shared Value). Ma na celu upowszechnianie kompetencji cyfrowych i popularyzację nauki programowania. W inicjatywie biorą udział szkoły z całej Polski, a także placówki medyczne, organizacje pozarządowe, biblioteki, inkubatory przedsiębiorczości i osoby prywatne, które chcą uczyć dzieci programowania. Scenariusze lekcji są opracowane w taki sposób, że zajęcia mogą być prowadzone z użyciem sprzętu wszystkich marek i przez nauczycieli wszystkich przedmiotów, nie tylko informatyków.
Pierwsza edycja „Mistrzów Kodowania” wystartowała na początku marca, bierze w niej udział 242 nauczycieli i kilka tysięcy uczniów z niemal 120 szkół podstawowych z całej Polski. Jest to kontynuacja cieszącej się dużym zainteresowaniem i zakończonej sukcesem trzymiesięcznej akcji pilotażowej rozpoczętej we wrześniu 2013 roku.
Havas PR Warsaw
Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach związanych z komunikacją korporacyjną, employer brandingiem i komunikacją wewnętrzną; komunikacją B2B; komunikacją finansową i relacjami inwestorskimi; komunikacją zdrowotną; zarządzaniem kryzysem i problemem; komunikacją w mediach społecznościowych, CSR i konsultacjami społecznymi; personal brandingiem; programami edukacyjnymi, brand PR i komunikacją konsumencką. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/havas-pr-warsaw-obronil-realizacje-kolejnych-edycji-programu-edukacyjnego-samsung-electronics-polska